Novosti
-HAPAG-LLOYD NEĆE TREBATI DRŽAVNU POMOĆ TIJEKOM COVID-19 KRIZE
Njemačka kontejnerska tvrtka Hapag-Lloyd će preživljavati COVID-19 krizu bez državne pomoći.Mnoge velike tvrtke u Njemačkoj tražile su financijsku pomoć, ali Hapag-Lloyd
vjeruje kako ne treba nikakvu financijsku potporu. Problemi su
zanemarivi.
“Nećemo tražiti potporu vlade dok smo uvjereni da kroz ovu krizu možemo preživiti samostalno.” -glasnogovornik Hapag-Lloyd-a.
Odgođene su sve investicije kao što je kupnja novih teretnih brodova.
Hapag-Lloyd trenutno operira flotom od 248 brodova.
-CUMMINS ADRIATIC
Iz Hrvatske prema Vijetnamu nedavno je krenulo nekoliko kontejnera
punih motora i opreme za opremanje strojarnice butique kruzera. Hrvatska
tvrtka Cummis Adriatic je odabrana za ovaj projekt, i to u velikoj
konkurenciji među svjetskim ponuđačima.
Trenutno se vode mnogi projekti, tim hrvatskih projektanata iz trogirske tvrtke Yacht Design dobio je zanimljiv projekt – luksuzni kruzer koji bi trebao zaploviti u
floti tvrtke Emerald Waterways.
Superjahta kapaciteta 100 putnika trebala bi početi s radom već 2021. godine.
-DO KRAJA GODINE 4 NATJEČAJA EU ZA RAZVOJNE PROJEKTE VRIJEDNE 1,5 MILIJARDU KUNA
EU do kraja godine planira raspisati 4 inovacijska natječaja u vrijednosti čak 1,5 milijardu kuna.
Više u privitku: EU sredstva za inovacije i razvoj
-ABC najavio nove dogovore o isporuci motora
Anglo Belgian Corp (ABC) najavio je par sporazuma o motoru na sajmu
InnoTrans u Berlinu. ABC je potpisala ugovor s Skinest Railom za
isporuku 40 srednje brzih DZC motora za modernizaciju lokomotiva TE10 za
glavnu liniju Metinvest Holdinga u Ukrajini. ABC je također potpisala
sporazum s Ukrajinskim Nikolaev lokomotornim rebuilderom LLC za isporuku
6DZC motora. Ovaj srednji-brzinski dizelski motor će se koristiti za
repower TEM7 dizel-električna mjenjača lokomotive od ArcelorMittal u
Ukrajini. ABC 6DZC motor, zamjenjujući postojeći V12 motor, generira
više snage (do 2000 KS ili 1470 kW), istodobno nudeći znatno manje
potrošnje goriva i ulja za podmazivanje i manje emisija, rekla je
tvrtka.
-Glavna skupština dioničara 2018.
Pozivamo sve dioničare na Glavnu skupštinu koja će se održati 17.7.2018. u 12:00 sati u prostorijama društva
-Damen objavio prvi odobreni 3D printani propeler
‘Dutch Damen Shipyards Group’ je objavio i prezentirao svoj 3D printani propeler WAAMpeller. Propeler je prošao kroz vrlo zahtjevne testove koje je potvrdio Bureau Veritas. Projekt je nastao kolaboracijom RAMLAB, Promarin, Autodesk, Bureau Veritas i Damen-a.
Prototip je printan u 298 slojeva i vrlo efektivan te će biti dio projekta za Stan Tegljač 1606 plovila.
-MSC Cruises kupio MSC Seaside
MSC Cruises je kupio MSC Seaside od kompanije Fincantieri. Brod je 323 metara dug, 41 metara širok i može prevoziti 5,179 putnika. Fincantieri će također konstruirati MSC Seaview koji će biti dostavljen vlasniku sredinom 2018. godine.
MSC Seaside je najveći brod konstruiran u Italiji.
-d’Amico prodaje MR tanker
Kompanija d’Amico Tankers je potpisala ugovor u kojem prodaje tanker iz 2005. godine. Riječ je tankeru MT High Presence koji je konstruiran na brodogradilištu Imabari Shipbuilding. Plovilo će biti prodano u vrijednosti od 14 milijuna dolara.
-Navios Containers preuzeo prvi Panamax
Kompanija Navios Containers je preuzela prvi Panamax. Panamax APL Denver je dio ugovora u kojem se prodaje 4 Panamax prijevoznika za cijenu od 96.8 milijuna dolara koja će biti dostavljena novom vlasniku sredinom Prosinca.
Navios Containers će operirati flotom od 20 plovila.
-Euronav prodao tanker Artois
Euronav je odlučio prodati svoj najstariji tanker Artois. Tanker je prodan za 22 milijuna dolara te će biti dostavljen novom vlasniku početkom prosinca.
Euronav trenutno operira flotom od 55 plovila.
-Kea Trader se prelomio na dva dijela
12. studenog, na Durandovom grebenu, kontejnerski brod Kea Trader se prelomio na dva dijela. Kritičan prijelom i jaki valovi su rezultirali potonućem oba dijela plovila. Situaciju nadgledaju dva tegljača uz pomoć specijalista za rješavanje problematike zagađenja.
-Teekay Tankers prodaje dva Aframax tankera
Teekay Tankers je odlučio prodati dva 1999-Aframax takera za 12.7 milijuna dolara. Jedan Aframax je već dostavljen novom vlasniku dok će drugi biti dostavljen krajem Studenog 2017.
-Carnival Horizon prošao ispite na Jadranskom moru
133,500 tona težak Carnival Horizon je nedavno prošao ispite na Jadranskom moru te će 2018. godine krenuti u Sj. Ameriku. Carnival Horizon je najnoviji brod u floti koji može prevoziti više od 6,400 putnika.
Velik broj urednika, inženjera i tehničara je vodio strog ispit sistema broda.
-Scorpio kupuje 4 prijevoznika
Scorpio Bulkers je potpisao 2 ugovora u kojem kupuje jedan Kamsarmax i 3 Ultramaxa. Prema informacijama, brodovi će biti kupljeni za 90 milijuna dolara, ali 77 milijuna plaćeni u gotovini. Svi Ultramax brodovi su konstruirani na brodogradilištu Chengxi u Kini.
-Pirati napali tanker u Nigeriji
1. studenog, pirati su napali tanker koji je uspio pobjeći i prijaviti napad. Posada tankera je osigurala sav pristup plovilu te se povukla u tvrđavu. Mornarica je ubrzo došla na mjesto napada i otjerala pirate.
Napad se dogodio 10 dana nakon otmice članova posade broda Panamax Demeter.
-MOL i COSCO potvrdili vlasništvo nad Yamal LNG prijevoznicima
Mitsui O.S.K. Lines (MOL) i COSCO Shipping su potvrdili vlasništvo nad Yamal LNG prijevoznicima. Prijevoznici će biti dio Yamal LNG projekta, ali daljnih informacija nema. Do 2020. godine COSCO i MOL će u vlasništvu imati 17 plovila.
-GoodBulk planira kupiti 13 prijevoznika
GoodBulk Ltd je potpisao ugovor u kojem kupuje 7 do 13 prijevoznika od kompanije CarVal Investors. GoodBulk će platiti 10.5 milijuna dolara za 7 prijevoznika koja će biti dostavljena vlasniku krajem 2017. i početkom 2018. godine.
GoodBulk je prihvatio opciju u kojoj će kupiti dodatna 6 plovila.
-Korea Lines naručuje dva prijevoznika
Korea Lines Corporation je naručila dva prijevoznika za koja će platiti za 164 milijuna dolara. Prema informacijama Yonhap-a, Hyundai Heavy Industries će konstruirati dva plovila koja će biti dostavljena vlasniku u 2020. godini.
-Hudong-Zhonghua Shipbuilding Group dostavio prijevoznika Pan Asiu
Hudong-Zhonghua Shipbuilding Group je dostavio LNG prijevoznika Pan Asiu novome vlasniku China National Offshore Oil Corporationu. U konstrukciji su brodovi Pan America, Pan Europe and Pan Africa koji će biti dovršeni u 2018. i 2019. godini.
-Sidro tankera zahvatilo stari testni torpedo
Tanker je sidrom zahvatio stari neaktivni uređaj i vukao ga sve do Portlanda. Članovi Kraljevske mornarice su krenuli u operaciju evakuacije članova posade i odvajanje torpeda. Torpedo je nađen u jako oštećenom i izjedenom stanju te potječe iz 1980-ih.
-Pokrenuta liječnička evakuacija člana posade tankera
Član posade tankera Bochem Oslo iz Paname transportiran je helikopterom nakon zahtjeva za medicinsku pomoć. 39-godišnji član posade je patio od jakih bolova u prsima. Tanker je bio usidren 10 nautičkih milja od luke Durban.
-Prijevoznik se nasukao u Novom Brunswicku
Prijevoznik SBI Carioca Transportation Safety Boarda se 12. listopada nasukao u Novom Brunswicku. Plovilo je udarilo u plićak, ali nije došlo do proboja trupa ni do zagađenja okoliša. SBI Carioca je plovio iz Norfolka do Belledunea.
-Clipper Group prodaje 16 brodova
Kompanija Clipper Group je odlučila prodati 16 brodova kao dio financijskog ugovora. U prodaji su također bila 4 višenamjenska broda koja će i dalje biti pod komercijalnom i tehničkom kontrolom.
-Franbo Lines kupio Supramax
Franbo Lines je kupio Supramax od kompanije Taiwan Navigation. Isporuka broda će biti krajem 2017. godine, a Franbo Lines će platiti 8,55 milijuna dolara. Neimenovani Supramax je star 15 godina i najveći je brod u floti.
-TI Europe prošao nadogradnju
Tanker TI Europe čiji je vlasnik Euronav NV prošao je radove i nadogradnju u Shenzhenu, Kina. Tanker je konstruiran 2002. godine te je jedan od nepromijenjenih (nepreobraženih) plovila.
-Berge Bulk kupio Berge Toubkal
Berge Bulk je kupio teretni brod Berge Toubkal koji je bio dostavljen još u rujnu. Novokonstruirani brod ima snažan i optimiziran motor koji troši malu količinu goriva. Berge Toubkal je 300 metara dug i 49 metara širok te je 54. prijevoznik u floti Berge Bulka.
-Petredec dodaje dva nova teretnjaka floti
Petredec je izjavio kako će proširiti svoju flotu dvama novim VLGC teretnjacima. Plovila će biti konstruirana u kineskom brodogradilištu Jiangnan i dostavljena vlasniku 2019. godine. Petredec trenutno upravlja flotom od 21 teretnjaka.
-Fincantieri će 2018. konstruirati kruzer
Fincantieri planira konstruirati novi kruzer u Australiji. Konstrukcija će početi 2018. godine. Fincantieri će uz novog partnera BlueScope Steela izgraditi blokove plovila pomoću novih metoda i alata. Aktivnosti osposobljavanja vode u početak proizvodnje buduće fregate od 2020.
–